Kolejne 10 pomysłów na treść na stronie

13. Zapowiedzi – Zapowiedzi zawsze podnoszą rangę wydarzenia. Nawet małego – bardzo często stosuje zapowiedzi po to by zbudować pewną atmosferę oczekiwania. Wielu ludzi się przygotowuje, w głowach odbiorców pojawiają się domysły, które umiejętnie można wcześniej odgadnąć. Tak jak w dobrym teatrze – czy filmie można zbudować ciekawą dramaturgie. Czy to dalej marketing czy może już sztuka? :)

14. Polecania – nie chodzi o nachalną reklamę. Jest wiele osób, które współpracują z Tobą – i to co robią robią świetnie. Wielu dało by wiele za informację o tym, że znasz kogoś solidnego, kto potrafi pomóc Twojemu czytelnikowi.

Np. dobre drukarnie, spektakle, książki.

15. Recenzja artykułu, książki, filmu – oczwyiście niezbędne jest powiązanie z Twoją branżą. Może to być antyrecenzja – czego nie czytać. Czym się nie zajmować.

16. Retrospekcje – bardzo ciekawy sposób by z jednej strony pokazać jak zmienia się np. obliczę Twojej branży, firmy, Ciebie.
17. Pokaż trendy na rynku – warto pisać o trendach – mikrotrendach – w Twojej branży. Widać od razu. Gość sie zna, nie przyleciał na ufo, tylko jest od nas.:)

17. Znani ludzie z Twojego życia, książki, wydarzenia które zmieniły bieg Twojego przedsiębiorstwa.
18. Genialne – periodyk – opisujący działania Twoich klientów. Dlaczego genialne? Każdy chce wiedzieć co ktoś napisał o nas:) Taki periodyk miałby niesamowitą publiczność:) Nie mówiąc o tym, że świetnie mobilizuje wszystkich do działania:) Oczywiście warto pisać to co jest wartościowe, i zachowaniem granic.

19. Tłumaczenia – jest naprawdę wiele tekstów – które warto przetłumaczyć – można to zrobić samemu lub zainwestować (ok. 20 zł za stronę). Opowiem Ci przykład dziewczyna, która uczy języka angielskiego założyła… sklep ze zdrową żywnością i sprzedaje tam np. tłumaczenia dot. witaminy C. Ludzie bardzo chętnie kupują.

20. I na koniec.  Oferty!- to też treść – to oczywiste. Twój Blog-strona – musi przynosić zyski. Twoje przedsiębiorstwo musi ustanowić pewnego standardy biznesowe – inaczej nie będziesz mógł pisać… zabraknie na to czasu….

Jest pewna – wcale nie sztywna – ale znana zasada, której warto się trzymać: 3+1 – czyli 3 razy piszemy informacje – raz prosimy o zakup produktu czy usługi.

Oczywiście, są tacy co piszą same oferty – a nawet większości tak jest…
Pisanie jest jednym z najlepszych i najskuteczniejszym działaniem marketingowym. Po pewnym czasie zobaczyć, że wraz z rozwojem firmy. Będizesz mógł/mogła przejść do innej formy niż tekst , prezentacji, audio czy wideo.

 

Zadaj pytanie on-line Napisz do nas... Wyślij
-->