Warning: file_get_contents(http://graph.facebook.com/?id=http://blog.mediaelements.pl/organizacja/jak-przygotowac-strone-przed-twoim-wystapieniem-w-mediach/): failed to open stream: HTTP request failed! HTTP/1.1 403 Forbidden in /home/jw44/domains/mediaelements.pl/public_html/blog/wp-content/themes/salient/functions.php on line 44 Warning: file_get_contents(http://graph.facebook.com/?id=http://blog.mediaelements.pl/organizacja/jak-przygotowac-strone-przed-twoim-wystapieniem-w-mediach/): failed to open stream: HTTP request failed! HTTP/1.1 403 Forbidden in /home/jw44/domains/mediaelements.pl/public_html/blog/wp-content/themes/salient/functions.php on line 44
Jak przygotować stronę przed Twoim wystąpieniem w mediach

Jak przygotować stronę przed Twoim wystąpieniem w mediach

Warning: file_get_contents(http://graph.facebook.com/?id=http://blog.mediaelements.pl/organizacja/jak-przygotowac-strone-przed-twoim-wystapieniem-w-mediach/): failed to open stream: HTTP request failed! HTTP/1.1 403 Forbidden in /home/jw44/domains/mediaelements.pl/public_html/blog/wp-content/themes/salient/functions.php on line 44

Poniżej wykresy kilku stron, gdzie ich właściciele gościli za radiową konsoletą, lub uczestniczyli w wywiadzie prasowym. Jak widać – przy takim wykresie sejsmolog podskoczyłby jak oparzony. Ich strony przeżywały ISTNE OBLĘŻENIE.  Czy jednak potem nastąpiło pozytywne tsunami? Nie do końca. Potencjał często jest marnowany.
Ale można to zmienić. Ale najpierw obejrzyjmy te wykresy:

wykres_1

1.wywiad w gazecie

statystyki_3_audycja_radiowa

2.Audycja radiowa – wywiad.

wykrles_2

3.Audycja radiowa – wywiad

 

wykres_prasa_wywiad

4.krótki wywiad w prasie – tutaj użyliśmy coś w rodzaju standardowego newslettera. Ilość zapisów w kulminacyjnym momencie  * 60.

 

Jak widać zainteresowanie publiki jest chwilowe. Oczywiście takie wywiady przynoszą korzyści, jednak byłoby bardzo miło, gdybyśmy mieli możliwość kontaktu z tymi osobami. To często szczerze zainteresowani przyszli fani. 

Najlepiej tutaj wykorzystać mechanizm newslettera. Możesz w trakcie audycji radiowej – umieścić na stronie popup (wyskakujące okienko) ze specjalnie pod to wydarzenie komunikatem:

* W komunikacie warto nawiązać do audycji. „Słuchałeś audycji radiowej na temat …. ?- zapisz się, aby dowiedzieć się tego o czym nie zdążyliśmy powiedzieć”. Warto wymienić co konkretnie.
* można zaproponować dodatkowy prezent, raport, dodatkowe nagranie, dodatkowy fragment książki itd.
* można zrobić dodatkowy konkurs – i wypromować nagranie Twojej audycji po przez udostępnienie ją na Facebook.

Dzięki temu zbieramy kontakty do tych osób, tak by potem je wykorzystać do promocji kolejnych produktów, usług, wydań książek.

Oczywiście, każde z tych rzeczy można uprościć – ale warto zrobić któryś z tych wariantów.
Na 4 wykresie, był zastosowany standardowy newsletter – i ilość zapisów w czasie kilku dniu po wypuszczeniu czasopisma – skoczyła 60 – krotnie.

zwiekszony_ruch

* warto też wcześniej powiadomić o swoim wystąpieniu lub artykule swoich dotychczasowych subskrybentów.

To wszystko! Życzę dużych „Pików” na Waszych sejsmografach i pozytywnego efektu tsunami :) Gdybyś potrzebował pomocy w organizacji tego typu mechanizmu zapraszam do kontaktu.

grafika na podstawie zdjęcia: Alan Levine.

 

Zadaj pytanie on-line Napisz do nas... Wyślij
-->